نوشته ها درباره ما تماس با ما

تهیه چیپس میوه با دستگاه میوه خشک کن

با توجه به اینکه خشک شدن میوه با روش های سنتی زمانبر می باشد؛ بهتر این است که از دستگاه‌ میوه خشک کن کمک گرفته شود.

تهیه چیپس میوه با دستگاه میوه خشک کن

به طور معمول به میوه های خشک که دارای ویتامین های بالایی هستند؛ چیپس میوه یا میوه خشک می گویند. این محصول بین ایرانیان بسیار پرطرفدار بوده و علاوه بر طعم بینظیری که در انواع میوه ها خواهد داشت؛ بسیار مفید و سرشار از فیبر و آنتی آکسیدان نیز می باشد. از همین رو، در ادامه با دستگاه های میوه خشک کن آشنا خواهیم شد.

تهیه چیپس میوه با دستگاه میوه خشک کن

با توجه به اینکه خشک شدن میوه با روش های سنتی زمانبر می باشد؛ بهتر این است که از دستگاه‌های مخصوص میوه خشک کن کمک گرفته شود. طرز تهیه چیپس میوه یا همان میوه خشک با کمک این دستگاه‌ها بسیار ساده‌تر بوده و زمان‌ کمتری نیاز خواهد داشت. طبیعی است که شما می توانید برای خشک کردن میوه از دستگاه میوه خشک کن خانگی نیز استفاده کنید. با این وجود در این بخش بیشتر تمرکز را بر روی دستگاه های صنعتی گذاشته و به میوه خشک کن صنعتی می پردازیم. دستگاه میوه خشک کن صنعتی برای کسانی که قصد خشک کردن میوه در حجم بالایی را دارند،کاربردی خواهد بود. از این رو با توجه به وسعت کارتان شما می‌توانید از انواع دستگاه‌های میوه خشک کن صنعتی استفاده کنید.

انواع دستگاه میوه خشک کن صنعتی

  1. دستگاه‌های خشک کن میوه صنعتی و نیمه صنعتی
  2. دستگاه‌های خشک کن میوه تک کابین
  3. دستگاه خشک کن میوه دو کابین
  4. دستگاه‌های میوه خشک کنی خانگی
  5. دستگاه خشک کن میوه و سبزیجات کانتینیوس
  6. دستگاه سبزی و میوه خشک کن صنعتی کابینتی
  7. دستگاه سبزی و میوه خشک کن تونلی

تفاوت این دستگاه‌ها به ظرفیت ورودی و کاربرد آن‌ها برمی‌گردد که باید با توجه به نیازتان آن‌ها را سفارش دهید. اگر شما قصد راه اندازی یک کسب و کار کوچکی را دارید، دستگاه‌هایی با حجم و ابعاد کم برای شما مناسب‌تر است. اما برای کسب و کارهای بزرگتر، می‌توانید از دستگاه‌هایی با ظرفیت‌های بالاتر استفاده کنید.

کمترین ظرفیت دستگاه میوه خشک کن تونلی ۸۰۰ کیلوگرم در ساعت است و این‌ مدل‌ از دستگاه‌ها برای خط تولید کارخانه‌‌ها مناسب‌تر می‌باشد. شما با استفاده از دستگاه میوه خشک کن صنعتی می‌توانید به سادگی انواع میوه را خشک کنید.

شما برای خرید انواع دستگاه میوه خشک کن صنعتی می توانید با مشاوران شرکت اشل تماس برقرار نمایید.
 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت رسام مشاوران میزان می باشد.