نوشته ها درباره ما تماس با ما

تخته کار آشپزخانه رستوران چیست؟

یکی از وسایل پر کاربرد در رستوران ها و آشپزخانه ها امروزه تخته کار آشپزخانه رستوران می باشد.

تخته کار آشپزخانه رستوران چیست؟

تخته کار آشپزخانه رستوران

یکی از وسایل پر کاربرد در رستوران ها و آشپزخانه ها امروزه تخته کار آشپزخانه رستوران می باشد. امروزه در صنعت غذا و خوراکی جات و به طور کلی رستوران ها و آشپزخانه های صنعتی به وسایل و تجهیزاتی نیاز دارید که وجود آن ها برای آماده کردن یک غذای خوش طعم و سالم و بهداشتی، لازم و ضروری می باشد. یکی از این تجهیزاتی که حضور آن برای هر رستورانی لازم می باشد تخته های کار آشپزخانه رستوران است که احتمالا اسم آن را شنیده باشید. اگر می خواهید با تخته های کار آشپزخانه رستوران و همچنین مطالبی مانند انواع تخته کار آشپزخانه رستوران، قیمت تخته کار آشپزخانه رستوران و… بیشتر آشنا شوید در ادامه هم همراه با سایت اشل بمانید.

تخته کار آشپزخانه رستوران

بهتر است پیش از آن که درباره ی انواع تخته کار آشپزخانه رستوران صحبت کنیم، در مورد تخته کار و ویژگی ها، و موارد استفاده از این تجهیزات مهم در آشپزخانه رستوران ها بیشتر بدانیم. همان طور که قبلا نیز اشاره شد یکی از پر کاربرد ترین لوازم آشپزخانه صنعتی که در آشپزخانه های رستوران ها مورد استفاده قرار می گیرد تخته کار های آشپزخانه رستوران می باشند. از این وسایل در جهت سرعت بخشیدن به پختن مواد غذایی و همچنین منظم خرد کردن این مواد استفاده می شود. در نتیجه از ملزومات هر آشپزخانه ای تخته کار می باشد، و در طول روز به طور مکرر مورد استفاده قرار می گیرد.

از این رو محافظت و نگهداری از این وسایل به منظور حفظ بهداشت و موارد ایمنی بسیار مهم می باشد. نگهداری و محافظت از تخته کار آشپزخانه رستوران به طور درست و اصولی مانع ایجاد انواع باکتری ها و میکروب ها روی سطح این وسایل می شود و به درست کردن مواد غذایی سالم و بهداشتی کمک زیادی می کند و از طرفی دیگر نگهداری درست از آن ها می تواند طول عمر این تجهیزات آشپزخانه صنعتی را بیشتر کند.

تخته کار آشپزخانه رستوران

همان طور که می دانید تخته کار های آشپزخانه انواع مختلفی دارند که هر کدام از آن ها از جنس های مختلفی تشکیل شده اند. از این رو نحوه نگهداری کردن و محافظت از این وسایل با توجه به نوع آن ها با هم دیگر متفاوت است. شما عزیزان می توانید برای خرید تخته کار آشپزخانه رستوران به فروشگاه اینترنتی معتبر اشل مراجعه نمایید.

انواع تخته کار آشپزخانه رستوران

همان طور که پیش تر هم به آن اشاره شد تخته کار های آشپزخانه رستوران ها انواع مختلفی دارند که در ادامه به معرفی آن ها پرداخته شده است.

تخته کار پلاستیکی: تخته کار پلاستیکی یکی از انواع تخته کار آشپزخانه رستوران می باشد و زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از ویژگی های منفی تخته کار های پلاستیکی این است که باعث کند شدن چاقو می شوند و همچنین تمیز کردن و نگهداری از آن ها و پاک کردن باکتری ها از روی سطح این وسایل نسبت به دیگر تخته ها سخت تر است اما می توان برای شست و شوی آن ها از ماشین ظرفشویی نیز استفاده نمود.

تخته کار چوبی: یکی دیگر از انواع تخته کار ها که با پرداخت قیمت تخته کار آشپزخانه رستوران می توانید آن را تهیه کنید، تخته کار چوبی است. از این نوع از تخته کار ها استفاده بیشتری در آشپزخانه ها نسبت به سایر تخته کار ها می شود چرا که از مقاومت بالایی در برابر میکروب ها برخورد دار هستند. برای نگهداری بهتر و داشتن طول عمر بیشتر برای این تخته کار ها چوبی می توان از روغن نارگیل استفاده نمود.

تخته کار شیشه ای: تخته کار های شیشه ای از مقاومت بالایی در برابر میکروب ها برخورد دار هستند اما لغزنده بودن از ویژگی ها منفی این تجهیزات می باشد.

تخته کار ساطوری: از این نوع تخته کار ها بیشتر برای خرد کردن استخوان ها و قلم و به طور کلی مواد غذایی که برای خرد کردن آن ها به شدت ضربه بالایی نیاز می باشد، استفاده می شود.

تخته کار آشپزخانه رستوران

خرید تخته کار آشپزخانه رستوران

برای خرید تخته کار آشپزخانه رستوران به شما توصیه می شود که اول از همه به اندازه کافی تحقیق کنید و با توجه به نیازی که دارید یکی از انواع این تخته ها را تهیه کنید و از آن استفاده کنید. همچنین برای خرید این تخته کار های آشپزخانه رستوران و به طور کلی هر نوع وسیله ای بهتر است به مراکز معتبر و قابل اطمینان مراجعه بفرمایید. یکی از این مراکز معتبر و قابل اطمینان هم که می توانید به آن مراجعه نمایید، سایت معتبر اشل می باشد.

قیمت تخته کار آشپزخانه رستوران

امید است مطالب بیان شده در طی بحث مثل انواع تخته کار آشپزخانه رستوران، خرید تخته کار آشپزخانه رستوران و … به اندازه کافی برای شما مفید بوده باشد. قیمت تخته کار آشپزخانه رستوران به موارد زیادی از جمله انواع آن ها و کیفیت هر کدام بستگی دارد و متاسفانه نمی توان قیمت دقیقی برای این وسایل تعیین نمود. اما در صورتی که به دنبال اطلاعات بیشتری درباره قیمت تخته کار ها هستید، به شما توصیه می شود که به سایت اشل که یکی از بهترین و مجرب ترین مراکز فروش تجهیزات رستوران ها می باشد، مراجعه فرمایید، و هم از قیمت تخته کار های آشپزخانه مطلع شوید، هم آن تخته کاری که برایتان مناسب تر است را از آنجا خریداری نمایید.


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت رسام مشاوران میزان می باشد.

طراحی و اجرا