نکاتی درباره سرخ کن صنعتی و خرید آن

هر آشپزخانه صنعتی که به غذاهای فرنگی بیشتر توجه دارد، به یک سرخ کن صنعتی نیاز پیدا خواهد کرد. شرکت اشل عرضه کننده انواع سرخ کن صنعتی می باشد.

نکاتی درباره سرخ کن صنعتی و خرید آن

سرخ کن صنعتی چیست؟

وقتی درباره تجهیزات آشپزخانه صنعتی صحبت می کنیم، طیف گسترده ای از این محصولات پیش روی ما قرار می گیرد. سرخ کن صنعتی، یکی از تجهیزات پخت غذا بوده که در آشپزخانه هایی که بیشتر پخت غذاهای فرنگی و فست فودی را در دستور کار خود دارند، کاربرد خواهد داشت. سرخ کن های صنعتی با مکانیزمی که برای آن طراحی شده است، می تواند دارای لگنی که داخل آن روغن ریخته خواهد شد، باشد. جالب است بدانید که سرخ کن صنعتی می تواند دارای یک لگن یا دو لگن باشد. همچنین برای سرخ کردن انواع سیب زمینی، قارچ و دیگر مواد سرخ کردنی داخل سرخ کن صنعتی، نیاز است که این محصول، دارای سبدهای تعبیه شده ای بر روی لگن خود باشد. باید دقت کنیم که کیفیت طبخ غذا در دستگاه های سرخ کن صنعتی می تواند بسیار متفاوت باشد. خیلی اهمیت دارد که شما سرخ کن صنعتی مناسبی را برای آشپزخانه صنعتی خود در نظر بگیرید که هم از نظر کیفیت و هم از نظر هزینه برای شما نتیجه مطلوبی به همراه داشته باشد. برای مثال سرخ کن صنعتی با حرارت غیر مستقیم، شاید کمی کندتر از بقیه دستگاه ها عمل کند اما به دلیل پخت آرام، مواد به طور یکنواخت سرخ شده و طعم و بوی بهتری به همراه خواهند داشت. در طرف مقابل، سرخ کن های صنعتی جدیدتر، با حفظ کیفیت و متریال روغن مصرفی، در میزان مصرف روغن بسیار به صرفه تر عمل می کنند و از همین رو هزینه پخت غذا کاهش پیدا خواهد کرد.

انواع سرخ کن صنعتی

سرخ کن صنعتی یکی از دستگاه هایی است که می توان آن را به صورت سرخ کن صنعتی رومیزی و یا سرخ کن صنعتی مبله که به آن سرخ کن صنعتی ایستاده هم گفته می شود، خریداری نمود. پس از نظر نوع ساخت این تجهیز را به دو دسته می توان تقسیم کرد. 

حال باید بدانیم که سرخ کن صنعتی از نظر تعداد لگن و سبد نیز دارای تفاوت و تنوع می باشد. شما می توانید سرخ کن صنعتی را تهیه نمایید که دارای یک لگن اما دو سبد باشد. همچنین می توانید سرخ کن صنعتی داشته باشید که دو لگن و دو سبد داشته باشد. پس به طور کلی سرخ کن های صنعتی می توانند دو لگن یا تک لگن بوده و همچنین می توانند به صورت تک سبد و یا دو سبد عرضه شوند.

دیگر نکته ای که به انواع سرخ کن صنعتی اشاره دارد؛ مدل سرخ کن صنعتی می باشد. شما می توانید این دستگاه را با برندهای مختلفی تهیه نمایید. سرخ کن صنعتی را با برندهای خارجی چون، Imperial، Dean، Fry Master، Mbm و غیره تهیه کنید.

چه سرخ کن صعتی را خریداری کنیم؟

لازم است بدانید که شرکت اشل ارائه کننده انواع سرخ کن صنعتی بوده و جهت خریداری و حتی مشاوره خرید می توانید با ما در ارتباط باشید. 

حال اگر بخواهیم برای خرید سرخ کن صنعتی به شما مشاوره داده باشیم، باید بگوییم که خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی، به نوع فضای آشپزخانه شما و کاربری آن، خیلی بستگی خواهد داشت. اگر سرخ کن صنعتی مبله را در نظر بگیرید، بهتر این است که فضای کافی در آشپزخانه صنعتی خود داشته باشید. همچنین اگر دارای کافه بوده که معمولا آشپزخانه های کوچکتری دارند؛ سرخ کن صنعتی رومیزی کاربردی تر خواهد بود. دقت کنید که معمولا سرخ کن های صنعتی تک لگن با دو سبد، اکثر نیاز های شما در این حوزه را برطرف می کنند؛ چرا که شما می توانید با استفاده از دو سبد، مواد مختلف و دلخواه خود را سرخ کنید، با این وجود سرخ کن صنعتی دو لگن نیز در دسترس شما خواهد بود که کاربری های دیگری هم از سرخ کن صنعتی خود داشته باشید. به عنوان مثال از یک لگن آن برای پخت پاستا استفاده کنید. 

سخن پایانی

سرخ کن های صنعتی تنوع بالایی دارند که می توان بر اساس کیفیت مدل و نیاز آن ها را خریداری نمود. دقت کنید که خیلی از برندهای خارجی در حوزه تولید سرخ کن صنعتی، محصولی با کیفیت را تولید و در اختیار آشپزخانه داران و مالکان مراکز غذایی قرار خواهند داد. با این وجود با توجه به نیاز و همچنین در نظر گرفتن بودجه خود در حوزه آشپزخانه صنعتی، می توانید اقدام به خرید سرخ کن صنعتی نمایید.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت رسام مشاوران میزان می باشد.