نوشته ها درباره ما تماس با ما

آشنایی با فر رشنال نسل جدید iCombi Pro

فر رشنال (Rational) ساخت کشور آلمان، یکی از فرهای پخت ترکیبی بوده و جدید ترین نسل آن فر رشنال iCombi Pro می باشد.

آشنایی با فر رشنال نسل جدید iCombi Pro

فر رشنال iCombi Pro

فر رشنال (Rational) ساخت کشور آلمان، یکی از فرهای پخت ترکیبی می باشد جدید ترین نسل آن فر رشنال iCombi Pro می باشد. این دستگاه دارای قابلیت های بسیاری بوده و از نسل های قبلی خود مدرن تر می باشد. ابعادی که در دستگاه فر رشنال iCombi Pro وارد شده در ایران وجود دارد 1014*842*850 میلی متر می باشد. با وزنی در حدود 150 کیلوگرم و عملکردی اتوماتیک یکی از دستگاه های برتر پخت غذا در جهان لقب گرفته است. این دستگاه با گاز شهری کار می کند و تعداد سینی تعبیه شده در آن 10 عدد می باشد. اندازه سینی های این دستگاه هم 530 * 325 میلی‌متر می باشد. در ادامه با شرکت رشنال و فر رشنال و برخی امکانات آن هم آشنا خواهیم شد.

آشنایی با شرکت سازنده رشنال و دستگاه فر رشنال

فر رشنال (Rational) ساخت کشور آلمان، یکی از فرهای پخت ترکیبی می باشد که شرکت Rational چندین دهه است که آن را در مدل های مختلف تولید می کند.

اگر بخواهیم یک دستگاه برای پخت غذا که بسیار هوشمند است را انتخاب کنیم. آن دستگاه می تواند فر پخت ترکیبی برند رشنال باشد. این دستگاه که بسیار هوشمند می باشد در زمینه پخت چندین غذا با کیفیت بالا و همزمان، بسیار کاربرد دارد. فر رشنال که به آن سلف کوکینگ سنتر نیز گفته می شود یکی از دستگاه هایی است که می تواند برای شما کباب درست کند، غذای بخارپز شده آماده کند. پیتزا دوست دارید؟ بله. فر رشنال برای شما پیتزا هم درست می کند. غذای برشته شده چطور؟ باز هم فر رشنال رو پیشنهاد می کنیم. این دستگاه را می توان کارآمد ترین دستگاه پخت ترکیبی در دنیا دانست. البته که این بهترین بودن، قیمت بالایی را هم برای فر رشنال به ارمغان می آورد.

پخت یکدست

یکی از ویژگی های منحصر به فرد دستگاه پخت ترکیبی رشنال، این است که پخت غذا را به طور کاملا یکدست انجام می دهد. این کار با توزیع یکدست و کارآمد هوا، رطوبت و گرما در فضای داخل دستگاه فر رشنال اتفاق می افتد. فناوری به کار رفته در فر رشنال برای اینکه پخت یکدستی داشته باشیم، High Density Control می باشد. 

وقتی که شما مواد موردنظر خود را داخل دستگاه قرار می دهید. فر رشنال وضعیت پخت غذا را تشخیص می دهد (هوشمند بودن را به نقطه اوج رسانده است). بعد از تشخیص نوع پخت، فرآیند پخت و مراحلی که وجود دارد، شما را مطلع می سازد.

چه غذاهایی را می توان با هم پخت؟

یکی از فناوری هایی که در دستگاه فر رشنال به کار رفته است، High Level Control می باشد. این فناوری به شما می گوید که چه غذهایی را با هم می توانید بپزید. همچنین وضعیت پخت را تشخیص داده و به صورت کاملا هوشمند زمان پخت را تعیین می کند. 

چراغ اعلان برای مطلع کردن آشپز

شرکت آلمانی رشنال به همه مسائل به صورت دقیق توجه کرده است و این مسئله با گذشت سالیان و افزایش تجربه آن ها در تولید این دستگاه، بیشتر هم شده است. از همین رو برای اطلاع آشپز از پخت هر غذا، برای هر بخشی که در حال پخت غذا می باشد، لامپ کم مصرف LED را در نظر گرفته است. این چراغ های اعلان با چشمک زدن، به شما می گوید که غذا آماده شده است.

شیشه سه لایه در دستگاه

برای اینکه گرمای دستگاه کمتر هدر برود؛ در این دستگاه شیشه ای سه لایه در نظر گرفته شده است. 

شستشوی خودکار

این دستگاه در این زمینه بار دیگر هوشمند بودن خود را اثبات می کند. چرا که عملیات شستشوی دستگاه فر رشنال به صورت خودکار انجام می شود. در شبانه روز آلودگی توسط دستگاه تشخیص داده می شود. با درجه بندی این آلودگی، شستشو انجام خواهد شد. به این فناوری تشخیص، Care Control گفته می شود.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت رسام مشاوران میزان می باشد.