نوشته ها درباره ما تماس با ما

آشنایی با روف گاردن و تجهیز آشپزخانه آن ها

هرگونه فضای سبز و ایجاد باغچه در محیط بام خانه که به منظور زیبایی و بهبود معماری ، تولید و مصرف غذا به روف گاردن معروف می شود.

آشنایی با روف گاردن و تجهیز آشپزخانه آن ها

آشنایی با روف گاردن

هرگونه فضای سبز و ایجاد باغچه در محیط بام خانه که به منظور زیبایی و بهبود معماری ، تولید و مصرف غذا و همینطور کنترل دما شکل گیرد، روف گاردن یا همان بام باغ نامیده می شود .

روف گاردن ها با رویکرد تولید و مصرف غذا در صنعت آشپزخانه ی صنعتی با توجه به نیازهای انسان در دنیای امروز ، بسیار حائز اهمیت می باشد.
از علل و عوامل این اهمیت می توان به تسهیل در پخت ، آماده سازی سریع ، شستشوی آسان ، سهولت توزیع و سرو غذا ، بهره گیری از فضای آرام ، کمتر شدن آلودگی های صوتی ، امنیت بالای بهداشتی ( باتوجه به شرایط بیماری کرونا ) ، دسترسی مداوم و همیشگی به یک رستوران با غذای دلخواه ، امکان تولید غذا با کیفیت بالاتر پخت و سرو ، نظافت آسان و سریع ، کم شدن حرارت محیطی ، پایین آمدن هزینه های تولید و مقرون به صرفه بودن ، حفاظت از فاضلاب ، کاهش مصرف انرژی ، جلوگیری از حرکت ذرات چربی و غبار و دود در محیط بسته ، تهویه مناسب جریان هوا ، آرامش بصری ، فیلتر شدن آلودگی هوا که عوامل کاهش بیماری های تنفسی می باشد.

تجهیز آشپزخانه روف گاردن

یکی از مسائلی که در روف گاردن ها مطرح است؛ تجهیز کردن روف گاردن می باشد. تجهیزات مختلفی برای تکمیل یک روف گاردن نیاز است. البته که نوع تجهیزاتی که برای این فضا در نظر گرفته می شود؛ به روف گاردن طراحی شده مرتبط خواهد بود. در برخی از روف گاردن ها تجهیزات آشپزخانه صنعتی و تجهیزات استیل مورد نیاز است. همچنین برای پخت غذا، انواع گریل ها و حتی دستگاه فر رشنال نیز را می توان استفاده کرد. شرکت اشل در زمینه تجهیز روف گاردن ها فعالیت گسترده ای داشته و تمامی تجهیزات پخت و آماده سازی و هر گونه تجهیزاتی که در آشپزخانه های صنعتی بوده و در روف گاردن نیز مورد استفاده است را تولید و عرضه می کند.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت رسام مشاوران میزان می باشد.