نوشته ها درباره ما تماس با ما

بهترین گریل صنعتی برای رستوران کدام است؟

یکی از تجهیزات مورد نیاز و مهم در بسیاری از رستوران ها و کسب و کار های حوزه غذا بهترین گریل صنعتی برای رستوران است.

بهترین گریل صنعتی برای رستوران کدام است؟

بهترین گریل صنعتی برای رستوران

یکی از تجهیزات مورد نیاز و مهم در بسیاری از رستوران ها و کسب و کار های حوزه غذا بهترین گریل صنعتی برای رستوران است. امروزه با توجه به این که بازار کسب و کار رستوران ها و در کل کسب و کارهای حوزه غذا بسیار داغ است، هر رستورانی برای پیشرفت کسب و کار خود نیازمند وسایل و تجهیزات پیشرفته ای می باشد. با توجه به این که تعداد سفارش ها در رستوران ها و آشپزخانه ها بسیار بالا می باشد روش های متفاوت و بسیار گوناگونی برای پخت غذا ایجاد شده است.

یکی از این روش ها هم گریل کردن غذا است که با سرخ کردن غذا کمی متفاوت می باشد. گریل کردن غذا یک شیوه پخت سالم می باشد که می توان این عمل را توسط بهترین گریل صنعتی برای رستوران انجام داد. برای این که با بهترین گریل صنعتی برای رستوران و مطالب دیگری از جمله انواع گریل صنعتی، گریل صنعتی فست فود، قیمت گریل صنعتی و غیره بیشتر و بهتر آشنا شوید در ادامه هم همراه با اشل بمانید.

قیمت گریل رومیزی ذغالی سایز ۶۰

قیمت گریل رومیزی ذغالی سایز ۹۰

قیمت گریل رومیزی روغنی سایز ۶۰

قیمت گریل رومیزی روغنی سایز ۹۰

بهترین گریل صنعتی برای رستوران

پیش از آنکه درباره انواع گریل صنعتی، قیمت آن، و یا این که بهترین گریل صنعتی برای رستوران صحبت شود بهتر است با گریل صنعتی و ویژگی های آن بیشتر آشنا شوید. بدون شک می توان گفت گریل صنعتی یکی از مهم ترین تجهیزات پخت آشپزخانه صنعتی برای رستوران ها و کسب و کار های حوزه غذا می باشد. همان طور که قبلا هم اشاره شد گریل کردن یک شیوه پخت و طبخ سالم برای انواع مواد غذایی از جمله استیک، گوشت و مرغ می باشد.

بهترین گریل صنعتی برای رستوران

این روش کمی با سرخ کردن مواد غذایی متفاوت است. انتقال حرارت مستقیم به مواد غذایی در هر دو روش سرخ کردن و گریل کردن انجام می شود اما تفاوت آنها در این است که در روش سرخ کردن انتقال حرارت از پایین انجام میشود و در روش گریل کردن انتقال حرارت از بالا انجام می شود. در ادامه به معرفی برخی از ویژگی ‌های بهترین گریل صنعتی برای رستوران پرداخته شده است. شما برای خرید بهترین گریل صنعتی برای رستوران، می توانید با پرداخت قیمت گریل صنعتی، و از طریق فروشگاه اینترنتی اشل اقدام نمایید.

قابلیت شست و شوی آسان: یکی از ویژگی های مهم انواع گریل صنعتی یا همان بهترین گریل صنعتی برای رستوران امکان شست و شوی آسان آن می باشد. این موضوع به این دلیل است که در کف گریل های صنعتی سینی هایی طراحی شده اند که روغن استفاده شده برای پخت غذا به این سینی ها هدایت می شود به همین دلیل پاک کردن آن ها بسیار آسان است.

اندازه استاندارد: از دیگر ویژگی های گریل صنعتی فست فود می توان به اندازه استاندارد آن اشاره کرد. گریل های صنعتی در اندازه های مختلف و در مدل های دو شیره و سه شیره طراحی شده اند.

کنترل حرارت: مورد بعدی کنترل حرارت و دمای پخت غذا می باشد. در انواع گریل صنعتی حسگرهایی طراحی شده اند که می توانند دمای پخت غذا را به خوبی کنترل بکنند به طوری که پخت غذا به خوبی انجام شود.

بدنه مقاوم: بدنه بهترین گریل صنعتی برای رستوران از جنس استیل می باشد که ماندگاری آنها را به طرز عجیبی بالا می برد. همچنین بدنه گیری های صنعتی قابلیت ضد خط و خش بودن و ضد زنگ زدگی را نیز دارد.

انواع گریل صنعتی

حال که با گریل های صنعتی و ویژگی های بهترین گریل صنعتی برای رستوران به خوبی آشنا شدید بهتر است درباره انواع گریل صنعتی صحبت شود. گریل های صنعتی در انواع مختلفی طراحی شده اند که شما می توانید با توجه به نیاز خود بهترین گریل صنعتی برای رستوران خود را از میان آن ها انتخاب کنید. یکسری از انواع گریل صنعتی را که با پرداخت قیمت گریل صنعتی می توانید یکی از آنها را خریداری نمایید را در زیر با هم میبینیم.

گریل های گازی: اولین مورد از انواع گریل صنعتی گریل های گازی می باشد که بسیار پرطرفدار هستند. همانطور که از نام این گریل های صنعتی نیز پیداست با گاز کار می کنند. مهمترین ویژگی که گریل های گازی دارند این است که به سرعت به دمای مورد نیاز برای پخت غذا می رسند. از این رو می‌توان نتیجه گرفت که رستوران هایی که تعداد سفارش ها در آن ها بالا می باشد و نیازمند سرعت بالا در تهیه سفارش ها می باشند می‌تواند برای رفع نیازهای خود از بهترین گریل صنعتی برای رستوران یا همان گریل ‌های گازی استفاده کنند.

گریل های برقی: گریل های برقی یکی دیگر از انواع گریل صنعتی فست فود و رستوران می باشند. این نوع گریل ها در مقایسه با دیگر انواع گریل های صنعتی دارای قیمت به صرفه تری می باشد. یکی از مشکلاتی که برای گریل های برقی وجود دارد این است که نسبت به گریل های گازی دیرتر به دمای مورد نیاز می رسند و برای این کار وقت بیشتری لازم دارند و پخت غذا دیر تر انجام می شود.

گریل های ذغالی: گریل های زغالی یکی از پر استفاده ترین و بهترین گریل صنعتی برای رستوران ها می باشد. از ویژگی های این نوع گریل های صنعتی می توان به آن اشاره کرد که استفاده از این گریل ها بسیار آسان تر از دیگر انواع آن ها می باشد.

گریل صنعتی فست فود

در فست فودی ها نیز با توجه به پخت استیک و یا پخت و سرو انواع ساندویچ ها، به تجهیزات مختلفی نیاز است. یکی از این تجهیزات هم بهترین گریل صنعتی برای رستوران فست فود یا همان گریل صنعتی فست فود می باشد. گریل صنعتی فست فود می تواند به پخت انواع غدا در فست فود ها کمک زیادی کند. برخی از مزایای استفاده از گریل صنعتی فست فود در بخش پایینی به طور خلاصه ای ارائه شده است.

  • جاگیری مناسب به دلیل ابعاد کوچک.
  • صرفه جویی در مصرف انرژی.
  • سرعت بسیار بالا تر نسبت به نیروی انسانی.
  • عدم نیاز به آموزش خاص و پیچیده برای کار با این تجهیزات.
  • قابلیت شست و شوی بسیار آسان و بدون دردسر.

قیمت گریل صنعتی برای رستوران

امید است مطالب بیان شده در طی بحث بهترین گریل صنعتی برای رستوران و همچنین مطالب دیگری از جمله انواع گریل صنعتی، گریل صنعتی فست فود، قیمت گریل صنعتی و… به اندازه برای انتخاب بهترین گریل صنعتی برای رستوران به شما کمک کرده باشد. به طور کلی نمی توان قیمت دقیق و مشخصی برای گریل های صنعتی تعیین نمود چرا که به موارد مختلفی از جمله انواع آن ها و کیفیت هر کدام بستگی دارد. برای اطلاع بیشتر در مورد قیمت گریل صنعتی به شما پیشنهاد می شود که به سایت اشل که یکی از بهترین و مجرب ترین مراکز فروش لوارم آشپزخانه صنعتی، فست فودی ها، آشپزخانه های صنعتی و… می باشد مراجعه بفرمایید و از مشاوران این مجموعه جهت خرید بهترین گریل صنعتی برای رستوران کمک بگیرید.


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت رسام مشاوران میزان می باشد.

طراحی و اجرا