نوشته ها درباره ما تماس با ما

انواع سرخ کن صنعتی

با انواع سرخ کن صنعتی آشنایی دارید؟ هر سرخ کن دارای ویژگی های خاص خود می باشد که در این مقاله می خواهیم در مورد آن ها به بحث و بررسی بپردازیم.

انواع سرخ کن صنعتی

انواع سرخ کن صنعتی

با انواع سرخ کن صنعتی آشنایی دارید؟ هر سرخ کن دارای ویژگی های خاص خود می باشد که در این مقاله می خواهیم در مورد آن ها به بحث و بررسی بپردازیم و مناسب ترین گزینه را به شما معرفی کنیم. درک تفاوت های کلیدی انواع سرخ کن صنعتی بسیار کلیدی می باشد و باید مشخص کنید که کدام ویژگی یک سرخ کنی صنعتی برای شما اولویت دارد. در این راهنما تمامی سرخ کن های صنعتی که جزو تجهیزات پخت آشپزخانه صنعتی می باشند را به شما معرفی می کنیم. همچنین شما عزیزان برای خرید لوازم اشپزخانه صنعتی می توانید به مجموعه اشل مراجعه کنید و محصولات مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت تهیه کنید.

سرخ کن مناسب برای رستوران کدام است؟

برای سرخ کردن دونات های شکری و یا سرخ کردن یک مرغ سوخاری خوشمزه انواع سرخ کن صنعتی وجود دارد. در نگاه اول سرخ کن یک فرایند ساده را طی می کند اما باید به سرخ کن نگاه جزئی تری داشته باشید تا بتوانید مناسب ترین گزینه را برای رستوران و یا کافه خود تهیه کنید. 

سرخ کن صنعتی در واقع یکی از تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد که در مقیاس بزرگ می تواند گرما تولید کند. با استفاده از این دستگاه می توانید سیب زمینی، مرغ سوخاری، دونات و … سرخ کنید. مهم ترین تفاوت سرخ کن های صنعتی در توانایی گرم کردن آن ها در بازه زمانی مشخص می باشد. سرخ کن های بزرگ می توانند حجم زیادی از غذا را در بازه زمانی کوتاهی سرخ کنند.

انواع سرخ کن صنعتی

با استفاده از سبدهای سرخ کن می توانید مواد غذایی را در روغن غوطه ور کنید و زمانی که کاملا سرخ شد آن را از سایرین جدا کنید. در حالت کلی کاربرد سرخ کن صنعتی به اینکه چه نوع غذایی را قرار است با آن بپزید وابسته است. در ادامه با ما همراه باشید تا انواع سرخ کن صنعتی را به شما معرفی کنیم. با اشل همراه باشید.

انواع سرخ کن صنعتی

هر سرخ کن صنعتی ویژگی های مختلفی را با خود به همراه دارد. از مهم ترین ویژگی های سرخ کن های صنعتی می توان به سایز، منبع انرژی ، جایگیری و … اشاره داشت که در کیفیت این محصول تاثیر زیادی دارند. برخی از انواع سرخ کن صنعتی به شرح زیر می باشد:

سرخ کن صنعتی مدل کانتر تاپ

اگر هم فضا و هم کارایی برایتان مهم است در آن صورت سرخ کن صنعتی کانتر تاپ می تواند یک گزینه جذاب برای شما باشد. اگر از سرخ کن به عنوان اصلی ترین وسیله استفاده نمی کنید و بخش زیادی از غذاهای شما به سرخ کن نیازی ندارد می توانید از مدل کانترتاپی استفاده کنید.

سرخ کن صنعتی مدل زمینی

سرخ کن های صنعتی که بر روی پایه و زمین قرار دارند بهترین گزینه برای رستوران هایی هستند که حجم فروش آن ها با استفاده از مواد سرخ کردنی بالا می باشد. مثلا فست فودی های که غذای سرخ کردنی در آن ها زیاد است می توانند از این نوع سرخ کن صنعتی برای خود استفاده کنند. مدل های این نوع سرخ کن از تک محفظه شروع می شود تا ۴ سبد نیز مورد استفاده قرار می گیرد. در بدنه این نوع سرخ کن از متریالی استفاده شده است که مدت زمان کارکرد آن ها را بالا می برد.

سرخ کن بدون روغن

برخی دیگر از انواع سرخ کن صنعتی وجود دارد که بدون روغن می توان از آن ها استفاده کرد. این نوع سرخ کن ها برای غذاهای رژیمی ساخته شده است و تنها با جریان هوای داغ پخت را انجام می دهد. به همین دلیل است که غذاهایی که درون سرخ کن بدون روغن پخته می شود کاملا سالم می باشد.

سایز سرخ کن صنعتی

یکی از مهم ترین گزینه ها به هنگام خرید سرخ کن صنعتی مشاهده سایز آن می باشد. اول از همه حجم غذایی که قرار است درون سرخ کن سرخ شود را در نظر بگیرید. بعد از آن فضای قرارگیری سرخ کن را پیش از خرید بررسی کنید. سایز سرخ کن های صنعتی که روی زمین قرر می گیرند تنوع بالایی دارند.

انواع سرخ کن صنعتی

در حالت کلی از متداول ترین سایزها میان سرخ ها کن ها سایز ۳۰ سانتی متر در یک متر می باشد. حداکثر سایز نیز برای سرخ کن صنعتی ۲۳۸ سانتی متر است که برای غذاخوری های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. برای اینکه از انتخاب خود مطمین شوید تعداد روزانه مشتریان خود را برآورد کنید و با توجه به سفارش غذاهای سرخ کردنی بهترین گزینه را برای رستوران خود انتخاب کنید.

خرید سرخ کن صنعتی

در بخش های پیشین در مورد انواع سرخ کن صنعتی به بحث و بررسی پرداختیم. می دانید که برای هر رستوران و یا فست فودی سرخ کن صنعتی نیاز است. در صورتی که می خواهید قیمت سرخ کن صنعتی را بدانید و یا قصد خرید دارید همین حالا می توانید به مجموعه اشل مراجعه کنید و سرخ صنعتی مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس می توانید برای ثبت سفارش با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و مشاوره های لازم را دریافت کنید. جهت دریافت قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی با ما همراه باشید.



تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت رسام مشاوران میزان می باشد.

طراحی و اجرا