نوشته ها درباره ما تماس با ما

آشنایی با دستگاه فر رشنال ( دستگاه پخت ترکیبی )

دستگاه فر رشنال یکی از دستگاه های تولیدی شرکت رشنال در آلمان است که با امکان پخت ترکیبی کار شما را برای پختن انواع غذاها آسان می نماید.

آشنایی با دستگاه فر رشنال ( دستگاه پخت ترکیبی )

در این مطلب در مورد فر رشنال و کارایی آن صحبت کرده ایم تا با اطمینان خاطر نسبت به دستگاه فر رشنال خرید خود را از شرکت اشل انجام دهید.

آشنایی با فر رشنال

برای راه اندازی رستوران و انواع صنایع غذایی که نیاز به پخت در تعداد بالا دارند. تجهیزات پخت اهمیت ویژه ای خواهند داشت. دستگاه فر رشنال یکی از دستگاه های تولیدی شرکت رشنال در آلمان است که با امکان پخت ترکیبی کار شما را برای پختن انواع غذاها آسان می نماید. با داشتن یک دستگاه فر رشنال در آشپزخانه صنعتی، خیال آشپزان از پخت سریع غذا و البته با کیفیت، راحت می شود. انواع غذاهای ایرانی و خارجی در دستگاه فر رشنال امکان پخته شدن را دارند. نام دیگری که به فر رشنال اطلاق می گردد؛ سلف کوکینگ سنتر است. (Self Cooking Center)

پخت نان با فر رشنال

یکی از امکانات جالب دستگاه فر رشنال که توسط شرکت اشل عرضه می شود، امکان پخت نان و کروسان در این دستگاه می باشد. شما با استفاده از فر رشنال می توانید به سادگی انواع نان ها و کروسان ها را در مدت زمانی کمی پخته و برای سرو آماده کنید.

فر رشنال چند مدل دارد؟

دستگاه فر رشنال دارای تنوع مختلفی برای استفاده از آن در مراکز غذایی مختلف است. تنوعی که درباره آن صحبت می کنیم به اندازه فر رشنال و تعداد طبقات این دستگاه مرتبط است. دستگاه های فر رشنال دارای طبقات مختلفی هستند. فر رشنال 4 طبقه، فر رشنال 6 طبقه، 10 طبقه و 20 طبقه از انواع دستگاه های فر رشنال هستند که شما را در پخت غذا کمک خواهند کرد.

فر رشنال از کدام فناوری استفاده می کند؟

یکی از فناوری هایی که در فر رشنال قرار دارد، فناوری High Level Control می باشد. این فناوری به شما می گوید چه غذاهایی را با هم می توانید پخت کنید. وضعیت پخت را تشخیص داده و به صورت هوشمند زمان لازم برای پخت را تنظیم می کند. این اتفاق باعث می گردد تا در زمان صرفه جویی قابل توجه ای اتفاق بیفتد.

شرکت رشنال که دستگاه پخت ترکیبی را تولید کرده است؛ به همه نکات دقت کرده است. به طور مثال برای سهولت کار آشپز، زمانی که غذا پخته است؛ لامپ های کم مصرف جهت آگاه سازی آشپزان قرار داده است. این لامپ ها به صورت چشمک زن شما را از غذای آماده شده در هر طبقه این دستگاه مطلع می کند.

دیگر نکته ای که در دستگاه پخت ترکیبی یا سلف کوکینگ سنتر به کار رفته است؛ شیشه سه لایه در محصولات جدید است. این شیشه سه لایه علاوه بر روپوش بازتاب دهنده گرمای آن، از هدر رفتن گرما در هنگام پخت تا حدودی جلوگیری می کند.

این دستگاه خودش را تمیز می کند

قابلیت شسشتو فر رشنال باعث می شود شفافیت و تازگی آن برای مدت طولانی باقی بماند. این دستگاه همه مراحل تمیز کردن توسط خودش صورت گرفته و کاملا خودکار عملیات تمیز کردن را انجام خواهد داد. فر رشنال به آسانی در طول شب آلودگی را تشخیص داده و آن را درجه بندی می کند. با توجه به درجه بندی انجام شده، میزان تمیز کردن را تعیین می کند. و این یعنی سیستم قدرتمند Care Control

در ادامه با مدل های مختلف دستگاه فر رشنال آشنا خواهیم شد:

فر پخت ترکیبی ۱۰ سینی گازی رشنال مدل Rational iCombi pro 

این مدل از فر پخت ترکیبی رشنال، جدیدترین مدلی است که توسط شرکت رشنال عرضه شده و دارای ده سینی بوده و امکاناتی جدید به آن اضافه شده است.


دستگاه فر رشنال xs 

دستگاه فر رشنال xs از خانواده دستگاه پخت ترکیبی فر کامبی رشنال می باشد. این مدل از دستگاه فر رشنال، طبقات کمتری داشته و فضای کمتری را هم اشغال می کند.

 

دستگاه فر رشنال 4 سینی

فر رشنال 4 سینی همانطور که از نامش پیداست؛ دارای طبقات کم و ابعاد کوچکتری نسبت به مدل های بعدی است که اشاره می کنیم. فر رشنال 4 سینی علاوه بر داشتن قابلیت پخت ترکیبی ؛ انواع محصولات از خانواده ي سبزيجات, گوشت قرمز, گوشت سفيد و ... را در کوتاه ترین زمان با کیفیتی بالا، با اشغال فضای کمتر برای مراکز پخت صنعتی با فضای کم و میزان پخت کمتر آماده خواهد کرد. قابل توجه است که این دستگاه می تواند از پایه فر رشنال استفاده کند.

 

دستگاه فر رشنال 6 سینی

با توجه به اینکه فر رشنال 6 سینی، خیلی از نظر اندازه با فر رشنال 4 سینی تفاوت ابعادی ندارد؛ کاربردی مشابه با مدل قبل داشته و پخت ترکیبی را با کیفیت و تنظیم توسط دستگاه انجام خواهد داد.

 

دستگاه فر رشنال 10 سینی

فر رشنال 10 سینی نیز قابلیت پخت انواع محصولات از خانواده ي سبزيجات, گوشت قرمز, گوشت سفيد و ... را در کوتاه ترین زمان با کیفیتی بالا دارد. پخت به روش فقط حرارت, پخت به روش حرارت و بخار, پخت به روش فقط بخار سه ويژگي خاص فرهاي کامبي رشنال مي باشد. این محصول با داشتن تعداد ده سینی می تواند تعداد قابل توجهی از غذاها را به صورت ترکیبی برای شما طبخ نماید.

 

دستگاه فر رشنال 20 سینی 

فر رشنال 20 سینی طبقات زیادی دارد و مناسب برای تعداد پخت همزمان زیاد است. پخت به روش فقط حرارت, پخت به روش حرارت و بخار, پخت به روش فقط بخار سه ويژگي خاص فرهاي کامبي رشنال مي باشد. همانطور که اشاره کردیم؛ طبیعی است که این دستگاه با تعداد سینی بیشتر، قابلیت پخت همزمان غذای بیشتری را نیز دارد. در فضایی کم می توانید مواد غذایی را گریل، کبابی، پخت، بخارپز، آرام پز، تفت و یا آب پز کنید. ماهی، گوشت، مرغ، سبزیجات، تخم مرغ، مواد پختنی، دسر و ... . فر پخت ترکیبی رشنال فضای خیلی کمی اشغال می کند که این ویژگی مورد علاقه ی افراد در یک آشپزخانه صنعتی است. پخت سریع، استفاده آسان، آماده سازی غذا با کیفیت مورد نظر شما و حتی صرفه جویی در زمان، پول و انرژی همه از ویژگی های فرهای رشنال می باشد. بدون نیاز به تخصص فقط با مانیتور و کنترل کردن شما دستگاه به صورت خودکار دما، رطوبت و زمان مورد نیاز برای پخت را تعیین می کند.

 

خرید فر رشنال

برای خرید دستگاه فر رشنال که متناسب با برخی آشپزخانه های صنعتی، ضروری خواهد بود؛ کافی است با کارشناسان شرکت اشل تماس بگیرید.

قیمت فر رشنال

برای اطلاع از قیمت و خرید فر رشنال با مشاوران گروه طراحی و اجرای اشل تماس برقرار کنید:

  ۰۲۱-۲۶۱۵۱۱۲۳  

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت رسام مشاوران میزان می باشد.

طراحی و اجرا